Acesta este primul clip dintr-o serie in care va vom prezenta antrenamentele lui Ionut Liviu, din pregatirea sa pentru Men’s Physique Miami Pro – Cluj 13 Octombrie.

Prima serie premergătoare trebuie executată cu 50% din greutatea seriei de lucru până la 12 repetări. A doua serie premergătoare se execută cu 65-70% din greutatea seriei de lucru până la 8-10 repetări Seria de lucru trebuie executată 110% până la epuizarea totala!
 
Tracțiuni la helcometru 2 serii premergătoare 1 serie de lucru(seria de lucru e filmata) La seria de lucru target ul este de minim 6-8 repetări corecte executate în regim HIT, urmate de repetări forțate până la epuizare.
Ramat cu gantera pe un braț 1 serie premergătoare 1 serie de lucru. La seria de lucru target ul este de minim 6-8 repetări corecte executate în regim HIT, urmate de repetări forțate folosind tehnica static hold.
 
Ramat la aparat 1 serie premergătoare 1 serie lucru La seria de lucru target-ul este de minim 6-8 repetări corecte executate în regim HIT, urmate de repetări forțate până la epuizare.
 
Pullover la cablu cu priza apropiata 2 serii premergătoare 1 serie de lucru 6-8 repetari corecte urmate de epuizare prin static hold
 
Pentru a nu pierdea niciun clip dati SUBSCRIBE canalului.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here