Programul de antrenament al lui Seth Feroce pentru spate este o alternativa pentru antrenamentele lungi, care tin 1-2 ore. Conform spuselor sale, scopul acestui antrenament este de a soca corpul, a iesi din rutian si a mai schimba metodele tipice de antrenament cu care ne-am obisnuit.

Incepem cu tractiuni – 100 de repetari:
50 de repetari cu priza larga.
25 de repetari cu priza apropiata.
25 de repetari cu priza inversa.

In continuare trecem la antrenamentul propriu zis:
1. Ramat cu bara T cu priza apropiata – 5 serii a cate 6-10 repetari fiecare.
2. Tractiuni cu priza larga, palmele orientate una catre cealalta – 4 serii a cate 8-12 repetari fiecare.
3. Ramat cu gantera pe cate un brat – 5 serii a cate 8-12 repetari fiecare.
4. Ramat la aparat cu priza pronatie – 4 serii a cate 10 repetari fiecare.
5. Rack Pulls, numite si indreptari partiale – 6 serii in total, crescand greutatea treptat.

Pauza intre fiecare set de 30, maxim 60 de secunde. 
Pentru a vedea executia exercitiilor puteti urmari mai jos un clip cu Seth facand acest antrenament cap-coada.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here