Ziua de LUNI (Piept)
The Rock incepe saptamana cu un antrenament de piept, caci doar lunea este ziua internationala a impinsului la piept! Pentru piept acesta face 6 exercitii, fiecare exercitiu avand intre 3-5 serii si 10-12 repetari. In ordine, cele 6 exercitii sunt:

Exercitiul #1. Impins la piept cu gantere din orizontal.

Dupa ce se incalzeste, The Rock incepe antrenamentul cu impins la piept cu gantere, din orizontal. Acesta face 4 serii, fiecare serie constand in 10-12 repetari. 

Exercitiul #2. Fluturari la scripete de pe banca orizontala.

Pentru al doilea exercitiu va trebui sa luati o banca normala, sa o pozitionati orizontal in mijlocul scripetilor. Acest exercitiu mimeaza fluturarile din orizontal cu gantere, doar ca, pentru ca acest exercitiu este facut la scripeti, tensiunea asupra muschiului este constanta pe tot parcursul miscarii. Pentru cei ce nu dispun de scripeti in sala, puteti inlocui exercitiul cu fluturarile cu gantere. Dwayne Johnson face 3 serii la acest exercitiu, pana la epuizare. Ce inseamna pana la epuizare? Alegeti o greutate moderata pentru voi si faceti cat de multe repetari puteti, pana cand nu mai puteti lucra si trebuie sa luati o pauza.

Exercitiul #3Impins la piept cu bara din orizontal.

Urmatorul exercitiu pe lista noastra este impinsul la piept cu bara din orizonta, facut cu o priza medie, putin peste nivelul umerilor. La acest exercitiu The Rock face 4 serii, fiecare a cate 10-12 repetari.

Exercitiul #4Impins la piept cu gantere din inclinat.

Al patrulea exercitiu din antrenamentul pentru piept al lui The Rock este impinsul cu gantere din inclinat, unde The Rock face 5 serii a cate 10-12 repetari. Acesta este singurul exercitiu la care The Rock face 5 serii, dorindu-si sa puna cat mai multa stimulare pe partea superioara a pieptului. Un lucru nu este cert, totusi: nu stim la ce inclinare face The Rock acest exercitiu. Eu va recomand sa incercati si sa vedeti ce merge pentru voi cel mai bine, dar tineti minte un lucru, o inclinare mai mare nu inseamna ca lucrati mai bine parte superioara a pieptului. Dimpotriva, cu cat inclinarea este mai mare, cu atat o sa puneti mai mult stres pe umeri, ci nu pe piept, iar scopul nostru este sa folosim cat mai mult partea superioara a pieptului si cat mai putin alte grupe musculare.

Exercitiul #5Fluturari la scripete (din picioare)

Continuam cu fluturarile la scripete facute din picioare, unde Dwayne Johnson 4 serii, a cate 10-12 repetari fiecare serie. Un mic sfat, realizati o miscare completa, iar la final incercati sa contractati muschiul cat de tare puteti pentru o secunda: pomparea este incredibila, o sa o iubiti!
Exercitiul #6.  Impins la piept cu bara din inclinat.

 Ultimul exercitiu din antrenamentul lui Dwayne Johnson este impinsul la piept cu bara din inclinat, unde acesta face doar 3 serii, fiecare serie a cate 10-12 repetari.

Ne poti sustine achizitionand un produs de pe site-ul nostru.

No Products Found

Lasă un răspuns!