Salutari, prieteni!

    In acest articol va prezint programul de antrenamentul pentru picioare al lui The Rock. Un lucru trebuie sa stabilim totusi, inca de la inceput: The Rock are o inaltime de 1.96 m si o greutate de aproximativ 120 de kg, este un fost wrestler profesionist, iar programul lui de antrenament nu este destinat unui incepator, nici vorba, este MULT PREA MULT, va prezentam programul lui ca idee, sa va inspirati si sa va faceti un program potrivit nevoilor voastre, dar nu va recomandam sa il copiati si sa il introduceti in rutina voastra!

Ziua de umeri!

   Dwayne Johnson lucreaza umerii in ziua de joi, executand un total de 5 exercitii a cate 3-4 serii si 10-15 repetari. In ordine, cele 5 exercitii sunt:
   1. Impins la umeri cu gantere

Incepem aceasta rutina de antrenament cu un exercitiu clasic, impinsul la umeri cu gantere, unde The Rock face 4 serii, fiecare a cate 12 repetari. Un mic sfat: incercati sa tineti toatele in interior pentru o mai mica uzura a umarului si un risc scazut de accidentari.                                                    
   2. Ridicari frontale cu gantere

Urmatorul exercitiu pe lista noastra este ridicarea frontala cu gantere, unde Dwayne Johnson efectueaza, la fel ca la exercitiul precedent, 4 serii a cate 12 repetari. Alegeti o greutate potrivita pentru voi si incercati sa nu va balansati, maximizand stresul pus pe muschii umarului!
   3. Fluturari laterale cu gantere

Continuam rutina lui The Rock cu fluturarile laterale cu gantere, unde fostul wrestler ne recomanda sa face 4 serii, a cate 12 repetari. Un mic sfat: ganditi-va ca trageti cu coatele, pentru a maximiza tensiunea pusa pe muschii umarului. Incercat sa aveti mereu coatele mai sus decat pumnii.
   4. Presa militara din picioare

Al patrulea exercitiu din programul lui The Rock este presa militara din picioare, unde acesta face tot 4 serii a cate 12 repetari. Atentie: pentru ca acesta este un exercitiu realizat din picioare, este foarte usor sa trisati si sa supraincarcati bara cu o greutate pe care nu o puteti controla. Lasati-va egoul acasa si lucrati cu cap!
   5. Fluturari inverse

Ultimul exercitiu din lista noastra este fluturarea inversa, un exercitiu destinat umarului posterior, o parte foarte importanta si totusi de multi neglijata. The Rock face 3 serii a cate 10-15 repetari. Alegeti o greutate care va este lejera si asigurati-va ca puneti accent pe o miscare completa!

THIS TRAINING PROGRAM, AS WELL AS ALL OF THE PHOTOS INCLUDED ARE FROM BODYBUILDING.COM

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here