Vom vorbi de aceasta data de cele mai bune 4 suplimente pe care le poate folosi un maratonist, un ciclist de performanta sau oricine trebuie sa parcurga o distanta foarte mare, pe jos, pe bicicleta, pe role! Ciclistii de Turul Frantei sunt printre sportivii ce se folosesc cel mai mult de suplimentatie si medicamentatie, pentru a putea rezista pe acele distante foarte lungi. De data aceasta vorbim de suplimentatie, urmand sa discutam si medicamentatia in viitor.

    #1 CARBOHIDRAȚII
      Destul de simplu, nu? Maratonistii si ciclistii ce parcurg un drum de o ora- o ora jumatate, primesc 30 de grame de carbohidrati simpli la fiecare ora sub forma unei batuturi sportive. Pentru cei ce parcurg distante ce se pot intinde pe doua-trei ore, cantitatea de carbohidrati simpli este de 60 de grame, aceasta cantitate fiind administrata la fiecare jumatate de ora. In final, pentru distantele ce depasesc 3 ore, ei pot consuma pana la 90 de grame de carbohidrati simpli la fiecare jumatate de ora. Apropo, gasiti aici niste carbohidrati de calitate si foarte ieftini: CLICK!

   #2 BICARBONATUL DE SODIU
     S-a vorbit mult despre bicarbonatul de sodiu si beneficiile lui pe grupul nostru, probabil ca Denis (pentru cunoscatori) e cel ce a promovat cel mai mult bicarbonatul in Romania. Beneficiile sale sunt multiple, fiind demonstrat si ca poate sa ajuta maratonistii pe distante de 400-1500 m. Alergatorilor le este recomandata o cantitate de 0,3 g bicarbonat pe kg corporal. Aceasta cantitate se dizolva in apa si se bea cu 2 ore inainte de maraton, alaturi de o masa bogata in carbohidrati.

   #3 CAFEINA
     Cafeina, suplimentul minune, cel mai folosit drog al secolului nostru, cel mai ieftin si de departe si cel mai bun. Este demonstrat ca o cantitate de 3 mg de cafeina pe kg corp poate imbunatati timpul unui alergator pe distante de 1500-5000 m cu un procent de 1,1. Puteti cumpara cafeina pastile de aici: CLICK!

   #4 CITRATUL DE SODIU
    Da, pe al patrulea loc in topul nostru se afla o substanta tot cu sodiu la baza. Atletii de anduranta pot lua pana la 0,5 mg per kg corporal. Lucreaza la fel ca si carbonatul de sodiu, insa este mai bland asupra stomacului. Singurul defect este faptul ca iti cauzeaza o crestere temporala in greutate, ca urmare a efectului de bloating, in care corpul retine mult mai multa apa.

Ne poti sustine achizitionand un produs de pe site-ul nostru.

No Products Found

Lasă un răspuns!