Flexiile cu sfoara la scripete reprezinta un exercitiu popular in dezvoltarea bicepsului, oferind o tensiune constanta si posibilitatea de overloading foarte usoara. In executarea acestui exercitiu vom avea nevoie de o sfoara, pe care o vom atasa la scripete. Acest exercitiu poate fi executat foarte usor si de incepatori.


Instructiuni:

1 Pozitioneaza scripetele in cea mai joasa pozitie si ataseaza o franghie acestuia. Prinde franghia cu o priza neutra, adica cu palmele inauntru, si lipeste-te cu spatele de aparat, avand picioarele departate suficient incat sa permita trecerea cablul scripetelui printre acestea fara a le atinge sau a le accidenta. Tinand spatele drept si umerii retractati, extinde bratele pana in punctul in care sunt aproape drepte, insa fara a bloca articulatia coatelor. Aceasta este pozitia de start.
2 Folosindu-te de muschii bicepsului, ridica greutatea pana in punctul in care antebratul si bicepsul se ating. Incearca sa iti rotesti palmele spre exterior pentru o contractie mai puternica. Pe parcursul intregului exercitiu, partea superioara a bratelor, respectiv coatele, trebuie sa ramana stationare, antebratele fiind singurele care se misca.
3 Ajuns in pozitia superioara, tensioneaza voluntar bicepsii si mentine contractia pentru o fractiune de secunda.
4 Inspira si lasa usor greutatea in pozitia initiala intr-o miscare controlata.
Continua pentru numarul dorit de repetari.

Acest exercitiu solicita in principal urmatorii muschi:

Ne poti sustine achizitionand un produs de pe site-ul nostru.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here