1. Spune-ne mai multe despre tine: de unde ești, câți ani ai, înălțime și greutate!

Geo: Salutare, familie! Mă numesc Moroșan George, sunt din Constanța, am 24 ani și 1.81 m înălțime. Greutatea variază între 95-101 kg off-season și 83-85 kg în perioada competițională. Sunt fost atlet de performanță, am practicat atletism timp de 9 ani. În prezent concurez la categoria Men’s Physique, iar cea mai bună performanță a fost câștigarea medaliei de bronz la IFBB Diamond Cup Serbia.

2. Ce te-a făcut să te apuci de fiare?

Geo: După ce am renunțat la atletism, în 2015, am fost să urmăresc competiția Tiger Classic desfășurată în Constanța, eu având în acel moment 67 kg, mi s-a părut o provocare destul de bună să încep acest sport, așa că următoarea zi mi-am făcut abonament la o sală de fitness, iar următorul an am pășit pe scenă.

3. Cum îți găsești motivația?

Geo: Îmi place mereu să mă autodepășesc în tot ceea ce fac. Motivația mea este să progresez de la an la an până voi deveni cel mai bun la categoria mea.

4. Cum arată dieta ta în acest moment? Îți măsori caloriile / macronutrienții?

Geo: Momentan am o dietă hipercalorică, 4-5 mese pe zi. Încerc să nu mă gândesc la cea mai mare slăbiciune a mea … dulciurile.

5. Cum arată programul tău de antrenament în acest moment? Dar în on-season?

Geo: În acest moment mă antrenez de 5 ori pe săptămână.

  • Luni – Pectorali
  • Marți – Spate
  • Miercuri – Picioare + cardio
  • Joi – Umeri + abdomen
  • Vineri – Biceps + triceps
  • Sâmbătă – Pauza
  • Duminica – Pauza
Programul nu este unul fix, rotesc uneori grupele în funcție de febra musculară pe care o am.
On-season fac spate și piept de 2 ori pe săptămână. În fiecare zi cardio de dimineață pe stomacul gol + antrenament cu greutăți după amiaza.

6. Care sunt, în opinia ta, cele mai importante lucruri când vine vorba de antrenament?

Geo: Consider că este foarte important să te detașezi de toate problemele când pășești în sala de fitness. Dacă tratezi antrenamentul cu superficialitate și ești cu mintea în altă parte nu vei obține nimic pozitiv, ba chiar dimpotrivă, pierzi timp, bani și riști să te accidentezi.

7. Ce abordare ai când vine vorba de cardio?

Geo: Prefer mersul alert, în parc/plaja sau pe banda la înclinație 2-5.

8. Care sunt lucrurile pe care ți-ai fi dorit să le știi atunci când te-ai apucat de culturism?

Geo: Mi-aș fi dorit să știu mai multe despre nutriție! Înainte mâncam multe grăsimi și zaharuri procesate însă cu cât am avansat în acest sport, am învățat să mănânc mai mult în folosul corpului, nu pentru plăcerea gustului.

9. Ce suplimente folosești și consideri că sunt importante?

Geo: Folosesc aminoacizi esențiali, omega 3, creatină, glutamină, citrulină, beta alanina și un concentrat proteic. Interesul celor mai mulți amatori de „sala” se îndreaptă către suplimentele nutritive, ca începător, după ce ai învățat să te antrenezi și să mănânci corect, poți adăuga încet în dieta zilnică și suplimentele menționate mai sus.

10. Ce sfat le-ai da tinerilor care ne urmăresc acum și își doresc să concureze într-o bună zi?

Geo: În primul rând să aibă răbdare, rezultatele nu vin peste noapte. În al doilea rând să ia legătura cu un antrenor competent, în opinia mea este cea mai buna investiție pe care o poți face.

11. Care sunt culturiștii pe care îi admiri și care te inspira?

Geo: Îl admir foarte mult pe antrenorul meu și prietenul meu Marius Chera, căruia ii și mulțumesc pe aceasta cale pentru răbdarea pe care o are cu mine. De la categoria Men´s Phyisique ii admir pe Mauro si Andrei Deiu.

12. Planuri pentru viitor? Când te vedem din nou pe scena?

Geo: Momentan vreau să adaug mai multă masă musculară, am fost la câteva concursuri internaționale și am văzut nivelul la care trebuie sa ajung.

13. Unde te pot urmări cei interesați să afle mai multe despre tine?

Geo: Îmi puteți urmări activitatea pe contul meu de Instagram @geo.morosan

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here