1. Spune-ne mai multe despre tine: de unde ești, câți ani ai, înălțime și greutate!

R: Salut, mă numesc Scarlat George Stefan și sunt din Ploiești. Am 27 de ani, înălțimea 1.80 m, greutate 96-98 kg.


2. Ce te-a convins să începi acest stil de viata?

R: Prima dată am început acasă cu o pereche de gantere și mai făceam și lupte libere, acolo ne punea să mai mișcăm unele greutăți să avem forță. Cred că un an am făcut asta după care am decis să mă duc la o sală adevărată. Era greu că nu te ajuta lumea … nu își dădeau interesul cei de acolo nici dacă ii rugai …

Ce ma convins sa ma apuc de culturism a fost, în primul rând, stilul de viață sănătos și faptul că este cea mai bună terapie pentru orice!

3. Când ne putem aștepta să te vedem iar concurând?

R: Mă gândesc să mai urc și anul ăsta pe scena, încă nu știu unde. Am avut unele greșeli în trecut dar numai așa înveți organismul și ce trebuie să faci în pregătire.

4. Ce ne poți spune despre antrenamentul tău? Cum arată programul tău de antrenament în acest moment? Dar în on-season?

R: În off-season scad din cardio undeva la 2-3 sedințe pe săptămână și la antrenament 3 zile cu una pauza, diferă … când simt nevoia iau mai multe zile de repaus, până la urmă atunci se reface musculatura. În pregătire se schimbă totul, de la antrenament, dietă și odihnă. Am 5-6 antrenamente cu greutăți și 4-5 ședințe de cardio pe stomacul gol.


5. Care sunt, în opinia ta, cele mai importante lucruri când vine vorba de antrenament?

R: În opinia mea, cele mai importante lucruri când vine vorba de antrenament sunt încălzirea și să faci totul organizat, eventual să îți iei notițe, să vezi ce progres ai .. Nu cred că poți face un antrenament timp de 2 luni și să nu se vadă nimic și tot pe ala să îl faci … e absurd.

6. Ce abordare ai când vine vorba de cardio?

R: La cardio în off-season am cu 2-3 ședințe mai mult. Bicicletă eliptică după antrenamentul cu greutăți și pe sezon am 4-5 ședințe pe săptămână mers în pantă sau aparat de urcat scări, pe stomacul gol cred că este cel mai bun cardio pentru slăbit.


7. Care sunt lucrurile pe care ți-ai fi dorit să le știi atunci când te-ai apucat de culturism?

R: În primul rând despre nutriție, acolo am învățat mult despre organism și refacere. La început am pus mare accent pe greutăți cât mai mari și uitam să le execut corect, dar totul se învață în timp!

8. Ce suplimente folosești și consideri că sunt importante?

R: Suplimentele care nu trebuie să lipească de la nimeni care practică acest sport, în opinia mea, sunt pudra proteică, un complex de vitamine și minerale, creatină, glutamină și un complex pentru articulații.

9. Ce sfat le-ai da tinerilor care ne urmăresc acum și își doresc să concureze într-o bună zi?

R: Sfatul meu ar fi să stea să se documenteze ceva timp, orice le trezește curiozitatea să caute, să aibă un minim de cunoștințe și după să găsească un antrenor bun în ceea ce face, sa poată să concureze trebuie timp și eșecuri să poți ajunge undeva sus.


10. Planuri pentru viitor?

R: Iubesc ceea ce fac și toată viața îmi doresc să pot să mă antrenez și să ajut alte persoane care doresc o schimbare în viața lor.

11. Pe ce rețele de socializare ești activ? Unde te pot urmări cei interesați să afle mai multe despre tine?

R: Pe instagram (@scarlat.george.stefan23) cât și pe facebook (Scarlat George Ștefan). Orice ai face, să faci cu pasiune și rezultatele or să fie pe măsură! Mulțumesc mult!

Lasă un răspuns!