Leucina, factorul anabolic de care ai nevoie !

Probabil ati auzit de termenul “anabolic” de foarte multe ori pana acum, daca “cochetaţi” cu culturismul de ceva timp. In următoarele rânduri, am sa va explic de ce consider ca leucina este cel mai important aminoacid si cum va poate ajuta ea, dar pentru asta, am sa va explic prima data ce este leucina:
Leucina este unul dintre cei 9 aminoacizi esențiali, pe care corpul nu ii poate sintetiza singur, un aminoacid cu catena ramificata, impreuna cu izoleucina si vanilina intrând in componenta BCAA ( branched-chain amino acids ). Ati auzit de multe ori probabil cum suplimentarea cu bcaa te ajuta la creșterea musculara si la refacere, dar in principal, era vorba de LEUCINA, caci acesta este cel mai important component, fiind un factor anabolic.
Se spune ca in urma antrenamentului, avem o fereastra anabolica in care este important sa ne hrănim corespunzator ca sa creștem. Lucrul acesta a fost inteles greșit de-a lungul timpului. Este adevarat, in urma antrenamentumui, sinteza proteica este crescuta in corp, insa ea ramane așa cateva ore bune dupa antrenament.

Cu ajutorul leucinei, puteti face acelasi lucru oricând.
Gândiţi-va la leucină ca la un intrerupator, pe care il folositi ca sa porniti sinteza proteica in mușchi(cantitatea de proteina care chiar se transforma in muschi).

Suna ireal, nu? Urmăriți-ma in continuare ca sa aflati mai multe.
Atunci cand in corp avem prea putina leucina, este transmis un mesaj catre MTOR (mechanistic target of rapamycin), acesta fiind una dintre cele mai studiate cai de crestere musculară, iar sinteza proteica este oprită. O cantitate mai mare de leucina va activa receptorii MTOR, pornind sinteza proteica.

Un studiu interesant al University of Texas in Galveston a prezentat un rezultat interesant. Studiul lor a cuprins indivizi din doua clase de varsta(28-30 de ani si 65-67 de ani). Acestora le-au fost date doze diferite( pe rand) de BCAA, leucina, cu sau fara proteina. Ca rezultat, s-a descoperit (dupa care explicat stiintific), ca cea mai buna combinație este sa luam 3 grame de leucina alaturi de o masă bogată in proteine (sau un shake proteic). Totusi, lucrul cu adevarat interesant descoperit a fost ca o cupa de proteina din zer (25 de grame) are acelasi impact asupra sintezei proteice ca 5 grame de leucina si 6.25 grame din aceeasi proteina whey. Un lucru uimitor, zic eu, si mai important, zic expertii, daca e sa ne uitam la raportul dintre cantitățile de proteina.

Puteti comanda leucina sub forma de capsule (ca sa nu ii simtiti gustul urat) la un pret foarte bun de aici: CLICK AICI! 

Ne poti sustine achizitionand un produs de pe site-ul nostru.

No Products Found

Lasă un răspuns!