Inca de la inceput, tin sa mentionez ca acest articol este foarte vechi, fiind de prin 2015. Feri sigur si-a schimbat programul de antrenament pana acum, dar asta nu inseamna ca nu avem ce invata din acest articol vechi.

„Incep prin a ma incalzi cu 2-3 serii de impins la aparatul din sezand, combinat cu 2 serii de impins la orizontal cu greutate mica. Repetarile nu le numar, ci astept sa imi simt pieptul inundat de sange.
Dupa incalzire trec la primul exercitiu, impins culcat la banca, unde fac asa :

  1. 15-20 de repetari cu 80 de kg
  2. 15 repetari cu 100 de kg, dupa care urmeaza 3 serii grele
  3. 10 repetari cu 130 de kg
  4. 8 repetari cu 150 de kg 
  5. In functie de cum ma simt, mai fac o serie tot cu 150 de kg, ori ma duc mai sus, la 160-170 de kg pentru 5-6 repetari.

Al doilea exercitiu este impins din inclinat cu bara, unde execut 4 serii cu 100 kg, 120 de kg (cate 2 serii cu fiecare), de 8-10 repetari.
Al treilea exercitiu este impins usor inclinat la banca cu gantere, unde execut 3 serii cu gantere de 40-45 de kg, 8-10 repetari.

Ca al patrulea exercitiu, fac fluturari la banca cu gantere, 3 serii cu 27 de kg, a cate 12 repetari. Aici ma concentrez sa imi intind pieptul.
Al cincelea exercitiu este la cabluri – fluturari, unde fac 12-15 repetari, miscare lenta, controlata.
La sfarsit fac indinderi pentru piept, iar cam acesta este antrenamentul meu.”

No Products Found

Lasă un răspuns!