Ramatul cu gantera este unul dintre cele mai bune exercitii pentru dezvoltarea musculaturii spatelui. In executarea acestui exercitiu vom avea nevoie de o gantera si un suport de care sa ne sprijinim, preferabil o banca. Acest exercitiu poate fi executat foarte usor si de incepatori.


1  Alege o banca orizontala si pozitioneaza cate o gantera de fiecare parte a acesteia. Pune piciorul drept pe capatul bancii si indoaie trunchiul in fata pana cand partea superioara a corpului este aproximativ paralela cu banca. Aseaza mana dreapta pe celalalt capat al bancii pentru sprijin. 
2  Foloseste mana stanga pentru a ridica gantera de pe podea, pastrand in tot acest timp spatele drept. Palma mainii trebuie sa fie indreptata catre banca. Aceasta este pozitia de start. 
3  Expirand, trage gantera in sus si spre sold, mentinand bratul aproape de corp si trunchiul nemiscat. Concentreaza-te pe tensionarea voluntara a musculaturii spatelui odata ce ajungi in pozitia complet contractata.
4  Coboara gantera in pozitia initiala intr-o miscare controlata, in timp ce inspiri.
Continua pentru numarul dorit de repetari, identic pentru ambele brate.

Acest exercitiu solicita in principal urmatorii muschi:

Ne poti sustine achizitionand un produs de pe site-ul nostru.

Lasă un răspuns!