Tractiunile la helcometru sunt unul dintre cele mai bune exercitii pentru dezvoltarea musculaturii spatelui. Acest exercitiu poate fi executat si cu greutatea corpului la o bara fixa. Este un exercitiu usor de executat si de catre incepatori, dar folosit de toti culturistii profesionisti in rutina de antrenament, ceea ce dovedeste cat de capabil este in construirea musculaturii spatelui.



1  Aseaza-te la aparatul de tractiuni avand o bara atasata la scripete. Apuca bara cu palmele indreptate in fata, cu o priza larga, mainile fiind la o distanta mai mare decat latimea umerilor. Avand bratele intinse in fata, tinand bara, lasa-te putin pe spate, in jur de 30 de grade. In acelasi timp, creeaza o usoara curbura in partea inferioara a spatelui si scoate pieptul in afara. Aceasta este pozitia de start.
2  Pastrand fixa pozitia adoptata, cu coatele apropiate de corp, expira si trage bara cat mai aproape de tine, pana cand aceasta aproape ca atinge pieptul. Pe parcursul executiei retrage-ti umerii si adu antebratele in jos si inspre spate.
3  Concentreaza-te pe tensionarea voluntara a musculaturii spatelui odata ce ajungi in pozitia complet contractata.
4  Lasa bara in pozitia initiala intr-o miscare controlata, in timp ce inspiri.
Continua pentru numarul dorit de repetari.

Acest exercitiu solicita in principal urmatorii muschi:

Ne poti sustine achizitionand un produs de pe site-ul nostru.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here